Saturday, May 26, 2007

Daca nu te-as iubi...


E aproape ora 2, dar nu pot sa adorm….Nu pot sa adorm pentru ca am plans si asa mi se intampla mereu…dupa ce plang nu mai pot adormi. Trebuie sa-mi asez gandurile, sau mai bine zis sa le las sa se aseze singure. Am chef de o tigara dar n-am chef sa fumez singura, asa ca mai bine renunt….
Sau as putea merge in bucatarie, as putea ma asez picior peste picior pe un scaun, sa-mi aprind tacticos tigara si sa-mi imaginez ca pe scaunul din fata mea esti tu. As putea sa ma prefac indiferenta, in timp ce tu ai putea sa te prefaci ca ma iubesti. As putea sa ma prefac ca atunci te vad pentru intaia oara iar tu ai putea sa te prefaci ca ma cunosti de o viata. As putea sa ma prefac ca te cred atunci cand tu te-ai preface ca imi juri ca nu o mai iubesti pe Cealalta…..
Si, totusi, nu….Mai bine renunt…...
(am scris gandurile astea gandindu-ma la cineva, dar acel cineva nu va sti niciodata ca ii sunt dedicate)

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.